Тема: Market confusion
Показать сообщение отдельно
Старый 19.05.2010, 00:48 Язык оригинала: Русский       #7
Гуру
 
Аватар для artcol
 
Регистрация: 13.09.2008
Сообщений: 12,073
Спасибо: 6,205
Поблагодарили 6,552 раз(а) в 3,043 сообщениях
Репутация: 12904
Отправить сообщение для artcol с помощью Skype™
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от SAH Посмотреть сообщение
How do we get just make if we did not learn and do not know how to draw, sculpt, carve? Announce that we have stated, but a naked king of this will not be dressed up.
The answer is simple: you have to learn not to paint, sculpt, cut , and to sell, spin up, etc. Actually debates on the topic "Who are the main: the curator (dealer, agent) or the artist?" maintained for a long time, but it is in a situation Sovrem. art under him would be to put a fat point: curator=artist. Exactly between the skills of a curator and artist the difference faded completely.

Lots of other examples: Kulick and Hurst, Gelman and Saatchi. And those and others need more to be able to work and media space than with paints, clay, consumers and critics. Looking for events, rather than the product with aesthetic properties.



artcol вне форума   Ответить с цитированием
Эти 4 пользователя(ей) сказали Спасибо artcol за это полезное сообщение:
K-Maler (19.05.2010), Peter (19.05.2010), Самвел (19.05.2010)